Politica de returnare

LIMBURG SRL oferă clienților săi un serviciu de returnare a produselor în conformitate cu politicile interne și legile aplicabile.

În conformitate cu Legea Republicii Moldova nr. 105-XV din 13.03.2003 „Cu privire la protecția drepturilor consumatorilor”, este posibilă înlocuirea oricărui produs cu unul similar sau returnarea valorii acestuia în termen de 14 zile calendaristice.

Perioada de 14 zile începe din momentul în care bunurile au devenit proprietatea clientului.

Consumatorul va trebui să suporte costurile de returnare a bunurilor dacă acestea sunt retrase. Costurile suplimentare reprezintă orice costuri (transport, livrare, devalorizare a mărfurilor, taxe de expediere sau orice altul) pe care clientul trebuie să le plătească pentru a-și exercita dreptul de returnare.

Rambursarea costului bunurilor, în cazul în care clientul nu dorește să le schimbe cu altul, se efectuează după cum urmează:
a) Pentru persoanele juridice – prin intermediul unei bănci;
b) Pentru persoane fizice:

  • în numerar – pentru valoarea plătită a mărfurilor din magazin, indiferent de sumă;
  • prin bancă – pentru suma plătită prin card.

Bunurile returnate sunt permise ca:

  • nu depășiți 14 zile de la data primirii;
  • corespund caracteristicilor tehnice specificate în comandă;
  • nu au făcut obiectul unei comenzi speciale;
  • nu au fost personalizate la cererea clientului (de exemplu: tăiere);
  • nu există semne de impact sau deteriorare;
  • lipsa semnelor vizibile de uzură;
  • ambalajul și eticheta produsului sunt intacte (eticheta există și poate fi citită);
  • returnate în ambalajul lor (pachet, rolă, cutie, geantă etc.);
  • însoțit de accesorii aparținând produsului;
  • mărfurile au fost depozitate în condiții adecvate (conform descrierii tehnice etc.).

Nerespectarea condițiilor de mai sus, precum și supunerea produsului, prin orice mijloace, la o condiție nesatisfăcătoare care împiedică revânzarea acestuia poate duce la refuzul returnării.

Nu vom accepta returnări dacă ambalajul este deformat / deteriorat.
Bunurile sunt returnate în ambalajul lor original, împreună cu o chitanță fiscală și / sau o factură fiscală, precum și documentația aferentă bunurilor (pașaport, instrucțiuni de funcționare, documentație tehnică, certificate de garanție și / sau certificat de conformitate).